-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4957)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Sedan är det synd att man inte kan gå runt i hallen som jag tidigare sagt. Här finns ju ypperligt tillfälle att visa supportrar från andra lag vilken fin arena vi har och vilken historia och kultur timrå har( tänker på tavlorna och bilderna på väggarna runt om i gångarna). När det är mindra borta supportrar brukar de få gå runt men när det är fler är det väl kanske med tanke på risken för diverse ihopstötelser man gör så...tråkigt isf.
Vet faktiskt inte hru man skall lösa problemet med att pack rätt...oftast beror det på folket som står i lite här ch var och täpper till och vägrar flyttat uppåt...i alla fall på våran sektion. Ofta när man ser matcherna från där jag sitter ser man att det finns gott om plats på de övre stå sektioner, ibland sitter till och med folk där fast det finns personer som knappt kommer in på de andra sektionerna. Men hur man skall gör aför att packa bra har jag inget svar på.