1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 479681

Sv: Bortastå i SA
GuRRa:
 
Det blir inte ett välkänt faktum bara för att du tycker så. Nu är det så att det bästa med modoklacken anno 04/05 är just mångsidigheten, man har otroligt många, ofta humoristiska ramsor som man använder under matchens gång. Tack vare att man använder sig av många olika ramsor så kan inte lika många sjunga med. Timråklacken däremot verkar mest sjunga "Timrååå", något som alla Medelpaddingar verkar kunna förstå och sjunga med i, vilket skapar en bra stämning, men variation? Nä.
 
Och du, det busvisslades en hel del åt domare Andersson från Timråhåll igår, iallafall på min TV.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.