1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 479723

Sv: Bortastå i SA
Dawidovski: Jag vet inte hur det fungerad när du var i SA, men igår funkade det fint i alla fall. Man kunde glida in där det fanns plats genom räcket från utrymningsgången, så det var lugnt. Den enda plumpen i arrangemanget för oss bortasupportrar var en idiotisk polis som tydligen sov sig genom psykologilektionerna. Likt en bandhund skällde han på fredliga supportrar med ölburkar utanför arenan och hotade med än det ena än det andra, men kan man absolut inte lasta Timrås funktionärer för. Dessbättre hade han en kollega med vanligt hederligt folkvett som kunde lugna ner honom. Hyfsad korv förövrigt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.