-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4994)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Iofs är det väl berättigat att skriva om honom nu, för Peter gjorde en grym match igår.. han var i en klass för sig i ett för övrigt blekt modo tycker jag.. så det är ju uppenbart att han kan ensam avgöra matcher. Han och Weinhandl är ett sjukt framgångsrecept :)
Dock blir man fundersam. De flesta spelare tycks bli akut skitnödig så fort 21:an börjar åka skridskor, visst förtjänar han all respekt, man bör vara beredd på att han kan hitta på precis vad som helst. Men då är det skönt att se någon som Sanny Lindström, han backar inte en tum. Ingen ska få åka mellan konor som på en träning. Det måste få smaka och göra lite ont om man är världens bästa hockeyspelare.
Gör som Sanny, ge dom en stenhård men schysst tackling så fort dom kliver in i vår defensiva zon! Dom ska flyga som vantar ut igen! Gud så jag myser så fort han delar ut en sådan.