1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 480095

Sv: Bortastå i SA
Helg Ernest: Om det får dig att känna dig trygg, och få känslan av enkelhet, visst, kalla mig då medgångssupporter... det är som att kalla en person för "dum i huvet" för att det känns tryggt och enkelt att göra det! Jag är inte mindre supporter än nån annan här inne! Vad jag vet, så plockar inte FBK sm-guld på löpande band! Ta i våras, som exempel, när ett visst HV tog guldet, menar du att jag borde byta lag då till HV71, bara för att dom tog guldet? FBK tog 2 guld under 90-talet, och har tagit 1 guld på 2000-talet, inte alls löpande band... Alla supportrar framstår ju som att dom håller på fel lag, emellanåt! så jag förstår inte riktigt´vad du är ute efter? Du kanske vill ta ifrån mig den glädje jag får, när FBK vinner ibland? om nu FBK plockar sm-guld på löpande band, hur kan det då vara så att, FBK kämpar om 4 platsen i tabellen, och timrå, om 1-2 platserna? Menar du mig, när du säger att (du tolkar det som att man väljer och håller på det lag som är bäst, för att själv inte framstå som man håller på fel lag) ? eller menar du att, det var så det gick till för alla supportrar i sverige? Det verkar som att du har svårt att tro på min version av hur jag blev FBK supporter... lite synd tycker jag, att du tar det för givet, att så är det för alla som inte håller på sitt närmaste lag, (Geografiskt)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.