Antal spelare hade ni tagit ut själv inget jag hade med å göra ni orkade inte ialla fall som det vart med för långa byten. Dom som nu inte var trött du kanske tog väl inte i riktigt i så fall. 99% var i koma det var väl du som hade flås kanske eller så var det glassning på plan hahaha
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Antal spelare hade ni tagit ut själv inget jag hade med å göra ni orkade inte ialla fall som det vart med för långa byten. Dom som nu inte var trött du kanske tog väl inte i riktigt i så fall. 99% var i koma det var väl du som hade flås kanske eller så var det glassning på plan hahaha