1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614761 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 482301

Sv: Spela hockey
Ice Tea: Men man får heller inte vara så oförberedd på spelförstörelse så att man torskar matcher just därför. I VM-finalen sist var det inte bristen på spelskicklighet som föranledde torsken, det var alla brunfläckade kalsonger som tillkom när Foppa gjordes ner.

Det är alltså båda sidor av myntet jag talar om. Jag vill att mitt lag ska kunna vinna en match på rent jävelskap om motståndarna mot förmodan råkar vara skickligare. Icke att jämställa med 'hugg och slå', märk väl.
Likaså vill jag att mitt lag ska kunna hantera oskickligare lag som gör samma sak.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.