1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614749 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 485425

Viktig information gällande Frölunda-TIK 11/1
Då Frölundakansliet och Timrå IK supporterklubb har frångått de vanliga
rutinerna så har vi i TIK031 kommit ikläm..Trots att vi i ett tidigt läge kontaktade Frölundakansliet så har vi blivit åsidosatta med att få biljetter
som vi brukar få...

Efter ett idogt arbete har vi ändock fått tag på biljetter på rad 1 sektion M..
Tyvärr så är det inte det dom bästa platserna i arenan men vi får hoppas att Timrå IK kompensera oss med en seger...

Frölunda kansliet beklagar och hälsar att det inte kommer att upprepas
nu när ordinarie personal är på plats...

Och vi hoppas i framtiden att Supporterklubben inte glömmer bort oss
fler gånger...

Vi träffas på Babar innan matchen och vi i TIK031 kommer
att finnas på plats ifrån kl 17:00

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.