Messiah: Läs fort innan det blir raderat ! Du har en poäng där ! Nått som jag är brydd över, är att Fransmän verkar ta avstånd från Nappe. Det är princip omöjligt att hitta hans grav. Jag har varit där 3 ggr nu och inte lyckats, trots turistguidning osv. Ingen vil ta hans namn i sin mun. Han har en gatstrecka på kanske 2-300 meter uppkallad efter sig lite avsides
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Du har en poäng där !
Nått som jag är brydd över, är att Fransmän verkar ta avstånd från Nappe.
Det är princip omöjligt att hitta hans grav.
Jag har varit där 3 ggr nu och inte lyckats, trots turistguidning osv.
Ingen vil ta hans namn i sin mun.
Han har en gatstrecka på kanske 2-300 meter uppkallad efter sig lite avsides