Messiah: Gustf III Adolf la väll grunden ? Jag har i min ägo en kanonkula från när Ryssarna kom upp för Ljungandalen och skulle ta oss. Då hade Norskar och Jämtar sammlats i Nedansjö och drev Peter den store tillbaka i havet.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag har i min ägo en kanonkula från när Ryssarna kom upp för Ljungandalen och skulle ta oss.
Då hade Norskar och Jämtar sammlats i Nedansjö och drev Peter den store tillbaka i havet.