Helg Ernest: Problemet med dom där mailen är ju att man inte vet hur gammla dom är, har själv fått ett med en kille som visade sig vara identifierad och med sin pappa sedan en och en halv vecka... Enligt tidningarna idag så finns det åtminstonde inga svenskar kvar där nere på sjukhus m.m, dom har besökt alla sjukhus och vårdcentraler..
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Problemet med dom där mailen är ju att man inte vet hur gammla dom är, har själv fått ett med en kille som visade sig vara identifierad och med sin pappa sedan en och en halv vecka...
Enligt tidningarna idag så finns det åtminstonde inga svenskar kvar där nere på sjukhus m.m, dom har besökt alla sjukhus och vårdcentraler..