1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 489634

Sv: Hockeydynamit, inte riktigt klockren
El Maco:
Man kan inte kalla boken för lysande.. men en hyfsad intervjubok är det... Till och med en bra intervjubok.
Vad jag retar mig på är att det saknas bildtexter. Många bra bilder i boken.... Men vad föreställer dom????

Och kapitlet om Lillstrimma har "tappat" en viktig detalj i sammanhanget... En väl bevarad hemlighet som inte är ett dugg hemlig. Hmmm?
Han hade varit "och besökt vänner" och var "trött"... Tja!?!?!

Nä! Ingen Mathiasson... Han har inget där att göra! Inte denna gången. Han är ju för bövelen aktiv i en annan klubb! Nästa gång någon hugad journalist skall ställa samman en intervjubok. Då är Mackan ett självklart val!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.