1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614761 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 495622

Sv: Modo - Timrå IK 2005-01-25
RocknRolf2: Nu måste Modin börja prestera eller leverera tycker att han är alldeles för anonym stora delar av matcherna. Timrå ser slitna ut och jag undrar om veckan med spelledigt ägnades åt hård träning. Sen har vi haft ett ganska tungt program sen LHC hemma: Frölunda borta, SSK borta, FBK borta, MIF hemma, Modo borta och Luleå borta på torsdag där FBK matchen nog var en liten knäck för laget.

Bra att Kapanen är tillbaka och skärper konkurensen på målvaktssidan.

är mest orolig för att vi tappar 4:e platsen innan slutsspelet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.