Pecka är den särklass bästa målvakt som stått i buren i Timrå Kommun,den mannen var både målvakt å back samtidigt vilket spelsinne. Det att han drog en smoke i båset har alldrig hänt men på toan hände det ibland att han gjorde ett bloss. Snabbare i reflexen än han hade är svårt att få.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det att han drog en smoke i båset har alldrig hänt men på toan hände det ibland att han gjorde ett bloss. Snabbare i reflexen än han hade är svårt att få.