30: Nu skall Du inte förstöra en rolig myt med något så banalt som sanningen... :D
Om 25 år (när nog t.o.m jag lämnat ståplats för mazariner på sittplats och Knylan är gubbj-vel själv...) kommer hans prestationer att ha växt på samma sätt som Strimmas så att han stod endast iförd en DN uder tröjan, lämnade returer på alla lösa skott för att motståndaren iaf skulle få en rimlig chans samt värmde upp genom att dricka en kvarting...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Om 25 år (när nog t.o.m jag lämnat ståplats för mazariner på sittplats och Knylan är gubbj-vel själv...) kommer hans prestationer att ha växt på samma sätt som Strimmas så att han stod endast iförd en DN uder tröjan, lämnade returer på alla lösa skott för att motståndaren iaf skulle få en rimlig chans samt värmde upp genom att dricka en kvarting...