1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 501452

Sv: Bra tryck mot HV 71
LingaN: Kanonmatch av Timrå, ni är bra som attans. Men jag stör mig på något annat, och det är namnen på de relativt nybyggda hallarna i Sverige. Sydkraft arena??? Ligger den strax norr om Malmö??? Cloetta Center!!!! Vadå skall man kasta chocklad på spelarna eller bjuds det på kex-choklad i pauserna???? Coop arena, här samlas alla gamla konsum medlemmar för en kopp kaffe. Som mestadels är pensionärer!!!!! Kinnarps Arena lär ha jädrigt bekväma kontorsstolar i hallen!!!!! Löfbergs Lila Arena, vad serveras i pauserna tro??? FM Mattsson Arena. Vad f-n händer där???? Scania rinken!!! Rink? körs lastbilar på en rink? Självklart måste hallar och lag ha sponsorer, men kan man inte ha lite mer idérikedom om namnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.