1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 502739

Sv: LHC - Timrå IK 2005-02-05
Messiah: Exakt. Som man ska säga i det här sammanhanget, lall on, det är en god tid att vara Timråsupporter nu. Jag hävde precis ur mig en drapa på bobbarnas sida där en ny nike89 dykt upp som behövde lära sig lite grundläggande fakta. Då påminns man om att sitta ner på ståplatsläktarens träläktare och kunna överslagsräkna ihop den sjuhundrahövdade publiksiffran mot Kiruna. Alla matcher var inte mot Bergnäset inför 200 åskådare eller vad det var, men det var för ofta under tusen personer i alla fall.
 
Föresten, om det känns overkligt för oss måste det vara ännu konstigare för LHC-supportrarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.