1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 502822

Sv: LHC - Timrå IK 2005-02-05
El Maco: Vaddå? Vaddå? Vaddå? Hörde jag legenden viska mitt namn?

Lirade de Jerka, Lundell, Neil Young å Springsteen!!!

Själv var man ju på plats i afton och träffade Chief å några andra legender på ståplats!!!

Kändes lite bittert att vi inte kunde knyta till säcken efter 4-3, men men vi fick i vartfall 1p å kom ihåg Mike Knuble skjuter inte löst. Det var en jävla
pärla han fick på!

Vi skall ända trä upp våra fiender på strån och gå hela vägen fram och bärga guldet hem till Medelpad och Västernorrland. Jag känner en förnimmelse av GULD!!!

SKÅL ALLA SYSTRAR Å BRÖDER! Nu skall jag ut å ragga lite värmlandsjäntor!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.