Jag håller INTE med om att Peo ska erbjudas jobbet som sportchef. Jag vet inte, men många verkar helt glömt bort att Peo hade lika stort ansvar i värvningarna som "Nubben" inför den här säsongen. Att endast skylla på "Nubben" när det gäller värvningarna är helt fel. Och de värvningar som klubben gjort med "Nubben" i spetsen under säsongen är enligt mig väldigt bra spelare, och dessutom verkar nye Niclas Hedberg vara en bra back.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag vet inte, men många verkar helt glömt bort att Peo hade lika stort ansvar i värvningarna som "Nubben" inför den här säsongen. Att endast skylla på "Nubben" när det gäller värvningarna är helt fel.
Och de värvningar som klubben gjort med "Nubben" i spetsen under säsongen är enligt mig väldigt bra spelare, och dessutom verkar nye Niclas Hedberg vara en bra back.