1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 506048

Zäta vs Foppa
Jag är ju väldigt partisk i denna fråga som röd-vit in i själen men som Z spelat i Tre Kronor under säsongen och dominerat under SHG och visat vilken gudomlig hockey spelare han är med sina pass mm, och att vid i stort sett varje byte skapa farligheter, tycker jag att han utklassar Foppas matcher i blå-gult. Foppa kan blixtra till enstaka gånger men med Z händer det nåt vid varje byte i princip.
Vid varje VM Foppa och nån annan storstjärna dykt upp så har man blivit besviken, men det blir man aldrig när kung Z hoppar in på isen.
Partisk i målet som sagt, visst! men så j-la fel har jag väl inte???

TIK dagonatt

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.