-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4969)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Oxå har ju inte Zäta varit förföljd av en jäkla massa skador i sin karriär heller. Självklart sätter det sina spår. Foppa har inte på långa vägar kommit upp i den nivån, den här säsongen, som han egentligen borde. Men om man tänker efter kanske det inte är så konstigt. Så visst, Zäta har vart bättre än honom den här säsongen. Men han har en bra bit kvar innan han blir lika bra som Foppa. Jag tror dessutom att Foppa har sett sina bästa dagar, och det är inte heller så konstigt. Jag skulle vilja se hur bra Zäta är om 8 år när han haft lika mycket skador som Foppa. Jag tror inte ni är lika kaxiga då. Skulle Foppa komma upp i sin rätta nivå skulle han fortfarande vara bättre än Zäta. Tråkigt nog lär vi ju inte få se dom två mötas nåt mer den här säsongen...