Det enda sakfelet som jag hittar är Thåströms möjligheter till rösträtt, om man sitter som suppleant så skall man bara kallas in vid det tillfälle som en ordinarie inte kan närvara vid mötet. Och då får suppleanten automatiskt rösträtt vid detta tillfälle. Sedan hittar i alla fall jag inga fler sakfel.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
får suppleanten automatiskt rösträtt vid detta tillfälle.
Sedan hittar i alla fall jag inga fler sakfel.