1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 507067

Sv: Zäta vs Foppa
tjobba:" "ryggsäck" när han spelar hockey? vad betyder det?
har han de högklackade dansskorna i ryggan med sig eller?
Märker att du är här och skriver ofta, är det få intressanta ämnen på modos sida att diskutera om?"

Han behöver inte ha dom med sig. Inte när han spelar i Sydkraft iallafall. Då får han låna Zätas extrapar.

Nej, det är inte anledningen. Anledningen är att ni är mycket roligare att diskutera med. Känns som att det ger mer att diskutera med såna som inte har samma åsikter som en själv. Dessutom är ni så jäkla enögda när det gäller Zäta och det är ganska kul att läsa om era fantasier. Men jag har däremot inte sagt att vi inte är det när det gäller Foppa t.ex. Remember that.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.