1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 508913

Sv: Lockouten över?
Ice Tea: Tar lockouten slut så är en 3:e plats bättre slagläge tycker jag iaf. DÅ vi får Ett MoDo som knappt har en full trupp eller ett DIF som har varit enormt beroende av sin första line hela säsongen. Också försvinner ju deras keeper och på Bjurling och Rönnqvist har Timrå ett psykologiskt övertag.

Hellre dessa två lag än SSK som inte tappar så fruktansvärt mkt och är på gång nu eller Luleå som jag tycker alltid verkar vara en svår nöt att knäcka. Hoppas på att lockouten kvarstår hela säsongen dock, och att NHL börjar nästa säsong istället

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.