1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 508917

Sv: Lockouten över?
Dawidovski: Det handlar väl inte om antalet utvisningar heller? Begår ett lag regelvidrigheter skall de av banan direkt. Alla dessa jävla kompensationer ger jag inte mkt för! Tacka vetja Jörgen Grundström :)

Men visst fasen var Vimmelkantig dålig idag, inte för att tog ut 3-4st FBK:are efter varann utan för helheten eftersom han helt saknade nivå.

Han var dålig åt båda hållen. Men Vimmelkantig förstör ju varenda match han ställer upp i, nej han kanske skulle gå över till att döma hockeybocky istället!

Ta av honom domarlicensen, precis som med Ulf Gyllander!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.