1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 511379

Sv: Snacka med domaren
ernie eagle: På tal om kärringar! Moneynilsson är en riktigt feg spelare, som först delar ut tjyvsmällar på Sheldon, för att sedan åka och gömma sig bakom domaren! nä han skulle gjort som Kronvall och stått upp som en riktig karl.

Jag kan visst hålla med om att mitt lag snackar! men kan du hålla med om att modin snackar mycket med domaren?

Sen är det här lite överdrivet att vi skulle snacka så mycket mer med domaren! Modin snackar minst lika mycket med domaren, och robban med för den delen. Jag visste inte att förlusten ikväll, skulle få dig att bli galen?
vi kanske kan argumentera lite när den värsta frustrationen lagt sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.