1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 511420

Sv: Snacka med domaren
El Maco: Efter att ha sett Timrå mot Södertälje tycker jag mig märka att laget tidigt började förbereda sig för det stundande slutspelet. Timrå har tvingats avvara olika spelare från match till match vilket gjort att Lill-Kenta tvingats blanda i formationerna. Lägg därtill landslagsturneringarna. Timrå går alltid dåligt efter landslagsuppehållen. Sweden Hockey Games och allt vad det heter, nej, spelarna måste koncentrera sig på klubblaget.
 
Glädjande rapport till andra sidan Atlanten: Modin har vaknat! Han har mest åkt runt och lallat och smygit. Gissar att han fortfarande bara ligger på runt 80 % av sin kapacitet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.