1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614753 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 511450

Sv: Snacka med domaren
Dawidovski: Må så vara att Chara och Sourey är duktiga hockeyspelare och ypperliga backar men hur fasen kan du säga att Kåberg är en bra hockeyspelare?

Det är pinsamt hur du för fram ditt resonemang. Kåberg är precis som ynkrygg som Mats Lusth och Mattias Wiklund var.

Jävla kärringar. Delar man ut stryk så får man räkna med att det för eller senare smäller tillbaks. Han åker ju bara runt tuggar med käften sin och grinar hos domaren när han inte får nåt gehör för all den skit han spyr ut.

Som sagt, kan man inte ta stryk, skall man fanimej inte dela ut det heller.

Du får kalla Magnus Nilsson för vad fan du vill, och visst ligger Mange ofta på gränsen till det tillåtna och ibland över densamma och kan även vara en jäkla retsticka. Men Magnus Nilsson står åtminstone upp som en riktig karl.
Vilket man inte precis kan beskylla Kåberg för att göra. Där handlar det bara om att ge. Nej bonnläppen borde klippa sig och skaffa sig ett civilt yrke istället, men det är han väl för dum och oförmögen till.

Vidare måste jag bara få inflika, du sa att Mange hade hånat åt Sourey?
Jag såg det inte, men betvivlar inte riktigheten i dina uppgifter, i sådana fall har jag bara en sak att hälsa honom: SÖK HJÄLP! En professionell hockeyspelare med NHL-meriter skall inte vika ner sig mentalt för att en "chicken swede" kacklar lite grand!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.