1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 511565

Sv: Snacka med domaren
Frella: Med eran inställning förstår jag att det går utför med GBn.
Det skall "Pissas" på motståndarna skulle någon aktad medlem sagt.
Motståndarna är till för att hecklas och hånas.
De skall kämpas ner både på och utanför plan.

Det blir liksom en mer levande gästbok då.
En GB som det knappt skrivs nått i är väll en ganska tråkig GB ?

Nä, nu Pissar vi på de stöddiga Värmlänningarna ! Både verbalt och spelmmässigt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.