1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614795 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 512142

Sv: Malmö - Timrå IK 2005-02-26
JimmyH: Jag tycker synd om det lag av Frölunda och Linköping som får Luleå mot sig i kvartsfinalerna. Luleå ska inte kunna rubba varken Frölunda eller Linköping men de kommer vara ordentligt slitna inför semifinalserien.
 
För Timrås del står det mellan Modo och Djurgården, två svårare motståndare. Ser vi till hur det gått tidigare i år vet vi att Timrå haft betydligt enklare för Djurgården. E-on Arena lär koka oavsett motståndare. På bortaplan blir fullsatt i Ö-vik medan Stockholmarna inte skrapar ihop mer än 7-8000 (min inräknat).

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.