1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 512302

Sv: Malmö - Timrå IK 2005-02-26
pyrre: Hehe, ärligt talat grabben. Du bör ta med i beräkningen att Forsberg har några mer år på nacken än Zäta i "hockeyns mecka". Det är väl uteifrån det inte särskilt konstigt att han hunnit bli en mer respekterad spelare. Som allroundspelare är Zäta bättre, han är en riktig arbetare som kan allt en stjärna kan men jobbar kopiöst hårt, dessutom är han smart och är kall som bara den. Han har en lägstanivå som är löjligt hög. Du behöver inte hålla med mig, det begär jag inte av en modoit. Skratta åt mitt påstående men du kommer med all sannolikhet få äta upp det så fort Zäta har öppnat dina vägrande ögon. Han kommer att bevisa det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.