1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 513026

Sv: Ledin klar för FBK
Swordster: Håkan Loob och hans farsor är totalt laglösa. Undrar vilka Timråspelare han redan varit och ryckt i under seriens gång? En sak vet man i alla fall säkert, Ledin kommer att floppa 2005/06.
 
Om det här är sant är det redan nu läge att vifta med krisflaggan när det gäller Luleå. En sakta avvattning av de bästa spelarna år efter år. Lägg till att hela norrbottenhockeyn är under isen med Kiruna i ettan, Boden som precis hoppat av allsvenskt kval och Piteå inblandade i samma kval. Det kan bli så att det inte finns något lag mellan ettan och elitserien kvar. Då får LHF börja farma iväg lirare till Björklöven om de ska utveckla de - lovande! - juniorerna.
 
Heja Bobbarna! Och Kovland!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.