El Maco: Laglösa för att man värvar från konkurrenterna? Alla seriöst arbetande föreningar kontaktar eventuella nyförvärv efter transferstopet den 31/1. Att vänta till slutet av Mars och i början av April då är alla intressanta spelare på marknaden redan på väg till andra klubbar. Vakna upp!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Alla seriöst arbetande föreningar kontaktar eventuella nyförvärv efter transferstopet den 31/1. Att vänta till slutet av Mars och i början av April då är alla intressanta spelare på marknaden redan på väg till andra klubbar. Vakna upp!