Redax 2: Hur vet du att Timrå är så renhåriga? Har mycket svårt att se att inte heller Kent Norberg börjar ringa till intressanta spelare i slutet av januari, men är Timrå så sockersötta att de visar respekt mot andra klubbar. Roligt för er då.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Har mycket svårt att se att inte heller Kent Norberg börjar ringa till intressanta spelare i slutet av januari, men är Timrå så sockersötta att de visar respekt mot andra klubbar. Roligt för er då.