-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4987)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Ledin skulle inte göra sig själv rättvisa i Timrå, därtill är hatet allt för stort och Timråsupportrarna har inte glömt Ledins förflutna. För att gå tillbaks till Jäger igen så kan vi säga så här. Karln var överjävligt ful och grisig i matcherna mot Timrå och gjorde dessutom en hel del poäng i just mötena mot Timrå. Hur många poäng producerade han i Timrå? Hur många matchstraff fick han? Hur många slog ner? hur många spelare gick han in och markerade?
Han var helt lam och oföretagsam. Han åkte runt som Bulan gör nu ungefär och småskrattade mellan avblåsningarna. Vad är det för nån sorts jäkla attityd?
Jag hade förväntat mig en GALEN och HUNGRIG Jäger på isen, av det syntes nada.
Jag vill inte ha spelare som bara skall lyfta lön för att det spelat hatmatcher mot Timrå. Jag vill ha hungriga, utvecklingsbara, potentiella ES-stjärnor i truppen som har lite tåga i kroppen och går in med stake till match och visar vart skåpet skall stå. Annars är det inte välkomna.
Jag tvivlar starkt på att Ledin har nåt av värde att tillföra Timrå.
Därför är jag mer än nöjd om han skriver på för FBK!!!