1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 513268

Sv: Ledin klar för FBK
Lövva: Det är bra !

Appropå Norrlandshockeyn så tror jag nog att Luleå kommer att tuffa på i en bra takt i många många år framöver. De har ett gediget upptagningsområde, men kanske får de svårt att plocka de bästa spelarna från södra Sverige.
När det gäller Skellefteå så vore det otroligt kul om de skulle lyckas ta sig upp. Jag gillar det laget och deras publikintresse, det påminner mig om något ..
Sedan tycker jag att Björklöven borde ha förutsättningar att vara bättre än vad de idag är. Kanske kommer de också att lyfta om något år, man kan ju tänka sig att de behöver sanera sin ekonomi och bygga inför vad som komma skall.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.