1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 513294

Sv: Ledin klar för FBK
ernie eagle: Kan man inte få se ett rejält rallarsslagsmål nuförtiden där Timråspelarna bara pumpar, som det är nu så blir ju vi ju avbrutna hela tiden, åker på stryk eller bara kramas.

Nej tacka vetja Micke Johansson ala 93/94 hemma mot Kiruna då han spöade skiten ur en lappdjävel och kom honom två klockor under ögonen och tappade linser. Sånt ser man aldrig numera. Bara en massa hundsimsslagsmål och lite tröjdragningar och annat larv.

Skall vi få stryk så kan vi väl för fan oxå dela ut stryk. Spelarna skall ha blodsmak i käften. Hoppas staken står i slutspelet och vi får se lite jävlar anamma och killer instict hos Timrå, annars blir jag besviken!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.