mattias - 74: Såg matchen mot FBK precis när Chara kommit till Sverige och måste säga att jag vart imponerad. Trots storleken var han följsam och smidig. Han var även mycket svår att passera och visade fint spelsinne. Bästa backspel jag någonsin sett Live. Han är kanske inte alltid helt "ren"... Men hur många bra backar är det egentligen?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han är kanske inte alltid helt "ren"... Men hur många bra backar är det egentligen?