1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614844 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 516598

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 2 2005-03-06
Kickan: Eftersom jag hade tillägnat en hel tråd till Landsfadern under rubriken "Evangeline" som blev mer eller mindre söndermodererad och påhoppen haglade, så måste jag göra dig besviken. Jag tänker inte bemöda mig med att kommentera din inställning till honom. Det får stå för dig.

Jag orkar inte brinna av just nu. Dels är jag trött, dels är jag inte överens med ditt ställningstagande i sakfrågan, varvid allting bara skulle bli väldigt fel, väldigt plumpt och otroligt fånigt om jag skrev känslomässigt rakt från hjärtat i det här läget.

Jag skruvar en aning på mig, men väljer att lägga locket på.

Som slutklämm måste jag dock bara få säga som så att just du skulle skjuta från höften på intet sätt var oväntat, men att bilden du målade upp inte var särskilt nyanserad.

Själv tillhör jag den skara människor som i Juli månad befinner mig längst fram vid staketet på Stora Torget i Sundsvall när Lundell äntrar scenen.

Tack för ordet!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.