BramStokers: Pricksis. Tror nästan att Modin skule göra sig bättre med Hagos och Chrippe. Där kommer han få mer ansvar och se till att ungtupparna gör sitt yttersta. Sedan får Gahn och Krykov dela på sysslan att förse Manderville och M. Nilsson med puckar att jobba på framför mål.
Hallin är en bra avbytare om någon behöver vila eller blivit skadad.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hallin är en bra avbytare om någon behöver vila eller blivit skadad.