1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 517187

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 2 2005-03-06
Per HApps:Om sanningen skall vara fram så var det väl våra egna som stod och häcklade DIF-klacken och provocerade dem. Är man så in i helvete jävla dum att man ens överväger en sådan handling så hoppas jag Djurgårdarna spöar skiten ur oss (på läktaren) i nästa match!!!!

Det är ett fullständigt oacceptabelt uppträdande från våran sida. Dock verkar det som om dessa tre till antalet mindre begåvade människor, ej är medlem i SK, bara en del utav klacken. Ändå väldigt beklämmande då alla dras över en kam och att Timrå IK:s rykte svärtas ned.

Förstår inte dessa människor som verkar ha en intelligens som gränsar till IQ. Det måste vara djupt deprimerade och olyckliga individer som förmår att ta ut sin ilska och sitt hat på en ishockeyarena.

Löjligt! Patetiskt! Ovärdigt! Oförnuftigt och onödigt!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.