1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 518600

Sv: GO TIMRÅ GO
Skarin: Jag måste säga att jag vart imponerad i Söndags.
Då tom. Norra läktaren körde igång fast klacken var tyst.
ALLA Ville ge 110% då.
Varför skulle det vara någon skillnad i kväll ?
Nu i kväll behövs det mer än vanligt.
Skarin, du får nog ta på dig förtroendet att se till att allt flyter . så länge som vi inte har någon klackledare som jagar på allt och alla.

En homogen ljudmur skall råda i hela hallen.
Inte en Djyrgårds supporter skall höras.
Vi skall tysta dom förgott !

I Kväll kära Timrå Supporters skall vi ta hem segern både på plan och på läktaren.
Bonnjävlar ? Skall dom där som kommer från Rinkeby, Kista, Wårbygård och Tensta mflera säga. Finns bara en komentar till det.
- NySvenskar

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.