-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4956)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Vad jag vet så har vi inte haft tommaläktare varken på hovet eller på Globen i ett slutspel!
Vi var ju 3:e bäst i publiksnittet!!! =)
Däremot så håller jag med om att vi inte är med så mycket i grundserien! men det kan ha sina förklaringar om att när vi runt 5-9000 igloben så hjälps det inte då den är så förbannat stor!! Min personliga åsikt är att vi ska spela på hovet där vi har ett rejält tryck!
Om du var på 3:E kvartsfinalen så hade vi ett jäkla tryck!
Om inte så missa du verkligen något.. inte bara att vi vann men själva känslan... Har dock aldrig varit i E.on arean men allt man hör är er trumma!! Tycker nästan att ska försöka få igång er publik... och inte bara trumman. nyckeln till vinns ligger hos publiken INTE hos Z eller modin! Dom är så bra innan... Får ni gång i publiken så lyfter ni era andra spelare också! Detta är då bara min teori!!