1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 519737

Sv: Det är över nu
SMÅLAND:
Fotbollen... nja det vet jag inte!! Vi har sålt slut på ALLA säsongkort på stadion.
Men varför inte var så glada förra året var ju bara för att vi lämna stadion och gick till Råttboet i Solna.. många som bojkotta och tycket att det hela handla om pengar! (mer publik mer pengar osv.. mycket politik)

Och ja... Vi borde kunna kräva mer av sthlm, men problemet är att vi är "lite bortskämda med att gå till slutspel varje år" Men det är ju faktiskt där allt avgörs... islut ändan eller? =)

Sen så kostar det en hel del att gå om man ska ha säsong både på fotboll och ishockey! sen om man har barn och så då springer det lätt iväg.

Se till att få upp ett lag till i Allsvenskan då får man göra sina val tyvärr!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.