1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 519838

Sv: Det är över nu
DIF1234: En bröstvärmare är en ärlig tackling bröst mot bröst eller skuldra mot skuldra. Inte tackling bakifrån. Trodde ni visste vad det var!!

Lärking stod och tittade på igår och det gynnade DIF även om jag inte tror att det påverkade matchresultet, tyvärr. Sen är det ju lite märkligt att alla domare var från STHLM med omnejd vilket inte har inträffat i Timrå under grundserien!!

Nilssons slashar Ekman som det görs 100 ggr /match och Ekman slashar där han vet att det gör mest skada dv s i knävecket där man är ganska oskyddad.

Slutligen DIF 1234: Grattis till en väl genomförd grishockey som verkar ge Er segern i denna serie men:

VI ÄR TIMRÅ OCH VI GER ALDRIG UPP!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.