-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Chief: Nog var SSK drömlotten? LHC har lyckats med ett praktfiasko, de var väl redan i semi i tanken.
Melin måste vara en av landets sämsta slutspelstränare. Man luras av att han tog guld med Brynäs debutåret i elitserien men då hade han ett kanonlag med flera starka ledare på isen som förmodligen drog lasset. Året efter ut i semi med brynäs, därefter två kvartsfinalkrossar. Mellanspel i Rögle som han inte tog någonstans (och skrev på för LHC före kvalserien när RBK och LHC skulle mötas, snyggt). Facit i LHC känner vi ju till. Ett fall framåt i år egentligen, dubbelt så många segrar som förra året.
Om (om, om, om) Timrå spöar brudarna på onsdag så hoppas i och för sig jag på SSK i lotten. Någon som håller med? Färjestad skulle vara så jävla trist att man nästan hellre skulle åka ut mot DIF för att slippa vara med om semifinalspelet.