1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 522821

Sv: Hedström - vilken krigare!
Saxat från Anrells krönika:

"Hedström var briljant, två enkla avslut, hårt arbeta som drog på Djurgården flera utvisningar, de hann helt enkelt inte med, orkade inte med Hedström.
Efter matchen var han också försvunnen.
- Han har varit på mediaträning, flinade andrecoachen Anders Huss.
Det tror jag inte på. Hedström låter sig inte pissas på av en mediatränare. Men det hade varit lugnt, sa han.
- Men du har fått en del skäll av frun va? frågade jag.
- Nää, det är lugnt med henne, sa Hedström.
Mild och fin. Men han såg lite mesig ut när han talade om frun, det gjorde han."

Jag säger bara....Anders Huss är våran kööng.......!!!!!!!
Skönt svar på var Jonte tagit vägen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.