1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 522892

Sv: Medgångssupportrar
Krullo: Tjao, nu framgick det tydligen inte sådär skitbra vad jag menade så jag får väl förtydliga.

"SaraS: Ja, visst. Men ofta är en medgångssupporter någon som inte sjunger. Någon som har för starka känslor för att bara kunna stöta bort och sjunga som att inget hänt när det går dåligt."

Korrigering:

"SaraS: Ja, visst. Men FÖR MÅNGA är en medgångssupporter någon som inte sjunger. Någon som har för starka känslor för att bara kunna stöta bort och sjunga som att inget hänt när det går dåligt."

Såja. Någon som sviker laget när det går dåligt skulle man kunna sortera in i det där facket. Over and out.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.