Just nu spelar J-18 kvartsfinal mot Frölunda på hemmais. Läget är mycket positivt då man leder med 5-1 när nästan två perioder är spelade. En liten måstematch detta då Frölunda har nästa match plus en ev. avgörande på hemmais (Frölundaborg).
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Just nu spelar J-18 kvartsfinal mot Frölunda på hemmais. Läget är mycket positivt då man leder med 5-1 när nästan två perioder är spelade. En liten måstematch detta då Frölunda har nästa match plus en ev. avgörande på hemmais (Frölundaborg).