-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4954)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Beträffande någons kommentar om varför man ska södja Kovland :
Därför att om KIF som inte har några ambitioner att gå upp i divisionerna
kan hålla en så bra standard som dom har nu så kan dom utveckla killar för att dessa sedan ska kunna gå till Sundsvall tex . Detta händer ju nästan varje säsong. Det är ju kanon att ha ett lag i varje division,vi måste ju titta till Medelpadshockeyns bästa. Likaväl ska ju killar gå till Timrå från Sundsvall,tex Svedberg ,Norgren mfl.
Är man Timråsupporter så ser man väl gärna att alla Timråkillar i KIF får
lite framgångar efter att ha tok-tränat sedan d-pojkar och kan fortsätta spela hockey trots att man inte går in i a-laget. Dessutom behöver KIF det ekonomiska tillskott som kan bli om publiken kommer.
Jag tänker iallafall fara dit i kolla.